Jeżeli chcemy pozytywnie zaskoczyć swoich klientów, wręczyć możemy im długopis ścieralny, który stanowi doskonałą alternatywę dla jego klasycznej wersji. Bardzo dobrze sprawdzi się on w każdym biurze czy w czasie spotkań z klientami. Dołączyć można go do przesyłki reklamowej czy dołączyć w formie bezpłatnego upominku do zamówienia. Tego typu gadżety reklamowe są niezwykle uniwersalne, niedrogie i nigdy nie wychodzą z mody. Czym dokładnie charakteryzuje się ich wersja ścieralna? Garść przydatnych informacji na ten temat – poniżej.
Długopisy reklamowe ścieralne to produkty, z pomocą których jesteśmy w stanie skorygować błędy w tworzonym przez nas piśmie czy innym dokumencie, bez konieczności zastosowania korektora, który pozostawia po sobie widoczny ślad. Dobrze sprawdzą się one także u uczniów oraz osób, które w wolnym czasie lubią rozwiązywać krzyżówki czy łamigłówki takie, jak chociażby sudoku. Na tego typu produkty warto wydać nieco więcej, by mieć pewność, że będą one zarówno skuteczne, jak i estetyczne. Takie długopisy sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów.
Wybierając ścieralne długopisy reklamowe, w pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na ich uchwyt, który powinien być w pełni wygodny. Jedynie wówczas możliwe będzie komfortowe korzystanie z takiego gadżetu nawet przez bardzo długi czas. Godne polecenia są także akcesoria wyposażone w szybko wysychający tusz, który nie będzie się rozmazywał na kartce.
W jaki sposób działają ścieralne Długopisy reklamowe? Ich producenci wykorzystują do ich produkcji specjalne tusze, których wymazanie umożliwiają odpowiednio dopasowane końcówki lub gumki. Chcąc z ich pomocą wymazać napisany długopisem tekst, nie trzeba wkładać to dużego wysiłku – czynność ta przebiega bowiem mniej więcej identycznie jak w przypadku wymazywania klasycznego ołówka. W miejscu usuniętego tekstu można bez obaw wprowadzić ponowny tekst – poprzednie notatki stają się bowiem niewidoczne. Tego typu upominek reklamowy z pewnością zostanie w pamięci klientów na długi czas.